همه چیز (◔◡◔) در باره✔️ اکسپرت آپشن ✔️به زبان فارسی❤️

معرفی کامل و دقیق اکسپرت آپشن و امکانات آن به زبان فارسی برای کسب دلار در بازارهای مالی بین المللی

همه چیز (◔◡◔) در باره✔️ اکسپرت آپشن ✔️به زبان فارسی❤️

معرفی کامل و دقیق اکسپرت آپشن و امکانات آن به زبان فارسی برای کسب دلار در بازارهای مالی بین المللی



آموزش گام به گام و تصویری افتتاح حساب در بروکر اکسپرت آپشن؛


گام اول: به روی  اینـجـــا  کلیک کنید. تا به صفحه ی ثبت نام هدایت شوید.


گام دومهمانطور که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت بالا و راست صفحه، دکمه Real Account وجود دارد. که با کلیک کردن روی آن، پنجره ای برای باز کردن حساب واقعی در بروکر اکسپرت آپشن باز می شود.


گام سوم: اکنون آدرس ایمیل، پسورد مورد نظر را وارد کرده و تیک accept conditions & terms که همان تیک قبول شرایط و قوانین است را بزنید و سپس روی دکمه ی Open Account کلیک کنید.


گام چهارم: به سمت حساب خود هدایت می شوید. همزمان پیغامی در بالای صفحه برای شما ظاهر می شود که اجازه می خواهد شما را در جریان آخرین تغییرات بگذارد، پس آن را تایید کنید. و روی دکمه Allow کلیک کنید.


گام پنجم : در نوار سمت چپ تصویر، زمانی که روی گزینه ی Finance کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز می شود که انواع روش های پرداخت را نشان می دهد. مانند وبمانی، پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال، ویزاکارت و مسترکارت.


گام ششم: در نوار سمت چپ تصویر، اگر روی گزینه ی Profile کلیک کنید. پروفایل شخصی خود را مشاهده می کنید.

گام هفتم: در همین صفحه ی پروفایل، روی گزینه ی Edit Profile کلیک کنید. و اطلاعات خود را تکمیل کنید. اطلاعاتی شامل: نام کشور- نام شهر- کدپستی -آدرس- تاریخ تولد- شماره تماس(کد کشور ایران 98+ فراموش نشود) – ایمیل – تصویر آواتار و پس از تکمیل اطلاعات گزینه ی آبی save changes بزنید و تغییرات را ذخیره کنید.

گام هشتم: باز زدن دکمه ی save changes حساب معاملات شما در بروکر اکسپرت آپشن افتتاح و تکمیل گردید. نکته: برای واریز وجه می توانید از وب مانی، پرفکت مانی و سایر روش های پرداخت که در قسمت finance ذکر شده استفاده کنید.


جهت دانلود جزوه ی آموزشی راهنمای افتتاح حساب در بروکر اکسپرت آپشن به زبان فارسی ، اینجا کلیک کنید.